Ne contactați prin telefon, email sau formularul de contact de pe site. Ne dați numarul invitatiei din SEAP și ne spuneți ce serviciu vă interesează. Specialiștii nostri vor face o analiză a fișei de date și a caietului de sarcini și vor reveni la dumneavoastră cu o ofertă de preț. Mai departe, colaborarea va continua în functie de necesități. .
În funcție de cerințele din fișa de date și din caietul de sarcini, ne veți pune la dispoziție listele dvs de personal/utilaje/specialiști, pentru a fi integrate documentației. Noi elaborăm metodologia de lucru, planul calității, planul de remedieri, planul privind măsurile de supraveghere, PCCVI, etc. Graficul Gantt, chiar dacă e parte componentă a propunerii tehnice, se va tarifa separat în funcție de complexitatea cerințelor din fișa de date. Toate documentele se vor trimite pe email cu maxim o zi înaintea termenului licitației (pentru a preîntâmpina eventualele clarificări din partea autorității contractante).
Noi vom face un deviz inițial, cu prețurile pieței, pe care apoi îl vom modifica în funcție de prețurile pe care le practică compania dumneavoastră. Apoi vom mai face mici ajustări în funcție de necesități, astfel încât să ajungem la o valoare finală a ofertei.
Un consultant de-al nostru se poate conecta de la distanță, printr-un program specific (TeamViewer), la calculatorul dumneavoastră, și în acest mod va putea parcurge pașii necesari depunerii unei oferte în SEAP: semnarea electronică a documentelor, încărcarea acestora în SEAP, criptarea prețului, salvarea prețului.
Prin email, în ce format doriți: word/pdf/excel/mpp etc.